Voetbaltoernooi Spelonk Voetbaltoernooi Spelonk
Opbrengst voetbaltoernooi de Spelonk
Op zaterdag 28 november werd het voetbaltoernooi van de Spelonk voor het 6e jaar op rij georganiseerd in het MFC ‘de Toekomst’.
Het voetbaltoernooi was ook dit jaar weer een groot succes!
60 spelers en speelsters waren onder verdeeld in 10 voetbalteams, variërend in de leeftijd van 12 t/m 65 jaar. Dit leverde veel leuke en spannende wedstrijden op!
Erg leuk dat jong en oud weer mee deed en dat de ouderen net zo fanatiek waren als de jongeren! wink
We mogen terug kijken op een sportief en ontspannen toernooi!
Ook waren er weer veel supporters die een kijkje kwamen nemen, waaronder ook veel kinderen. Erg gezellig allemaal!
Team ‘de Smikkelberen’ is de terechte kampioen geworden en was voor iedereen te sterk! Dit team bestond uit: Kees Terlouw, Michel Boeve, Sander Riezebos, Mark Boeve, Daniel Niemeijer, Byco Hoff en Job Kragt.
Een hele knappe prestatie! Gefeliciteerd!
Voor een jaar heeft dit team de wisselbeker mee naar huis gekregen.
We hopen dat jullie volgend jaar de titel komen verdedigen!
Erg blij zijn we met de opbrengst van het voetbaltoernooi: € 285.00!
Iedereen heel erg bedankt voor het mee doen, de support en het helpen!
De opbrengst van dit jaarlijkse voetbaltoernooi is financieel erg belangrijk voor de Spelonk, zodat wij leuke dingen kunnen blijven aanschaffen en organiseren voor de jeugd. Heel hartelijk dank!
Er zijn ook een heel aantal foto`s gemaakt die je kunt vinden op de facebook pagina van de Spelonk: https://www.facebook.com/DespelonkWilsum
Ook kun je op de facebook pagina de verdere uitslag vinden van het voetbaltoernooi.
Erg leuk om een kijkje te nemen!
We hopen dat jullie volgend jaar allemaal weer van de partij zijn!
Bedankt voor de super leuke en geslaagde avond!

Groetjes, Spelonk Activiteiten Ploeg

Dhr. J. Kranen